Kan ik de status van mijn levering volgen?

Ja, je ontvangt een Track & Trace code van PostNL in jouw opgegeven mail. Die word verzonden als het bij hun in het bestelproces zit. Controleer ook jouw spam als je deze niet hebt ontvangen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt een bevestigingsmail. Maar jouw bestelling is ook terug te vinden in jouw account als je die hebt aangemaakt.

Kan ik mijn bestelling naderhand nog wijzigen of annuleren?

Nee, zodra het in het bestelproces zit, kan het niet gewijzigd of geannuleerd worden.

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

Wij versturen pakketten op maandag, woensdag en vrijdag.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

De levertijd ligt tussen de 1 en 4 werkdagen. Afhankelijk van PostNL

Hoe verzenden jullie?

Wij versturen onze pakketten via PostNL en gebruiken hiervoor de kleinst mogelijke verpakking.

Wordt er ook naar het buitenland verzonden?

Op dit moment kan er verzonden worden naar Nederland, België en Duitsland.

Er is iets mis gegaan met mijn betaling, wat nu?

Probeer nogmaals te betalen, kom je er niet uit? Mail ons dan gerust op online@harrysstoffen.nl, dan helpen wij jou verder.

Moet ik voor een bestelling geregistreerd zijn?

Nee, je kunt ook afrekenen als gast maar voor je eigen gemak is het prettiger om een account te maken. Zo worden jouw bestellingen en gegevens bewaard. Voor de PDF patronen is het wel belangrijk om  een account te maken, je kunt dan makkelijk terug vinden hoeveel downloads nog mogelijk zijn.

Is het mogelijk om stoffen te ruilen/retourneren?

Dit is niet mogelijk. Het gaat hier om op maat geleverde producten en daarvoor is het herroepingsrecht niet van toepassing, zie onze algemene voorwaarden.

 Ik heb mijn adresgegevens niet goed doorgegeven en nu is mijn pakket retour gegaan met POSTNL, wat nu?

Omdat adresgegevens kloppend moeten zijn, let op straatnaam, hoofdletters, toevoegingen en spelling, stuurt de vervoerder het pakket gelijk terug naar ons als ze het niet kunnen bezorgen. Natuurlijk sturen wij het pakket weer met plezier naar de klant terug. Hier zijn voor de klant wel weer de verzendkosten verschuldigd omdat de gegevens niet goed verstrekt zijn aan ons. Zodra de verzendkosten op onze rekening staan sturen wij het weer op.

Mijn pakket is niet aangekomen, wat nu?

Als alle gegevens kloppend zijn ingevuld en uw pakket is niet aangekomen dan wachten wij meestal 5 dagen voordat wij POSTNL een onderzoek kunnen laten doen. Mocht het pakket na het onderzoek kwijt zijn dan sturen wij kosteloos alsnog het bestelde op naar de klant.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je die herstellen door bij jouw inlog poging op ‘wachtwoord vergeten’ te drukken. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Hoe blijf ik op de hoogte van leuke acties en nieuwtjes?

Via de Facebook-pagina’s van Harry’s stoffen, kun je alles volgen. Er is een besloten groep aangemaakt genaamd Creatief met Harry’s onlineshop, stuur gerust een ledenverzoek! Of via het instagram account: harrys.onlineshop 2.0.

Kan ik alleen per halve meter bestellen?

Alle stoffen en fournituren worden vanaf een halve meter verkocht. Een eenheid is dan ook een halve meter. Voer de benodigde eenheden in en dit komt in één stuk bij je thuis.

Kan ik ook een proef staaltje bestellen?

Dat kan zeker! Wij leveren de staaltjes gratis. Je  kunt dan  maximaal 6 staaltjes bestellen. Producten die niet voorradig zijn kunnen niet als staal besteld worden! En worden dan ook niet meegestuurd. De verzending gaat via de normale pakketpost. We berekenen €3.00 verwerkingskosten. De stalen kun je bestellen onder staaltje stof

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt de bestelling altijd komen afhalen bij de winkel aan de Wethouder Nijhuisstraat 17-A tijdens onze openingstijden. Geeft dit wel aan tijdens jouw bestelling in de winkelmand. Wacht altijd de mail af die wij sturen om jou te informeren wanneer het pakket afgehaald kan worden. Wij zitten op een ander adres dan onze fysieke winkel, daardoor kan het afhalen 1 of 2 dagen later zijn dan de besteldag.

Moet ik de stoffen wassen?

Voordat je aan je project begint, is het altijd verstandig om de stof eerst te wassen. Bekijk ons blog of de wasvoorschriften bij het artikel voor meer informatie.

Kan ik ook rechtstreeks contact opnemen met de fysieke winkel in Enschede?

Ja dat kan zeker, dit gaat via het emailadres: info@harrysstoffen.nl of telefoon nummer 053-4304240. Via hier kun je terecht voor vragen over bestelde gordijnen en voorraden van de fysieke winkel.

Offerte