Verzending van pakketten

De bestelde pakketten  verzenden wij op maandag, woensdag en vrijdag.  Het pakket zal dan 1-4 werkdagen later dan deze bewuste dagen bij jullie in huis zijn. Uitgezonderd zon en feestdagen, dan duurt de levering langer.

Wij verzenden via PostNL en zijn dus wel aangewezen op de snelheid van verwerken bij hun.

De verzendkosten zijn € 7,95 voor een pakket tot 23 kilo binnen Nederland en een pakket tot 30 kilo of op rol of op een plankje is € 13,50. Stof die bij ons gerold ligt wordt daarbij ook op rol ( is een ronde koker) verstuurd, stof die bij ons dubbel gevouwen op een plankje ligt, wordt bij keuze op rol op een plankje gestuurd. (is een plat plankje waar die gekozen stof bij ons ook op ligt) Kiest men niet voor op rol of plankje bij meerdere meters dan komt de bestelde stof opgevouwen in een verzendzak. De extra vouwen in de stof ontstaan dan doordat men niet voor op rol kiest.

De verzendkosten voor een pakket tot 23 kilo binnen Duitsland kost €11,86. Ditzelfde naar België kost ook € 11,86. En een pakket tot 30 kilo of op rol is voor België € 15,85. En eenzelfde pakket tot 30 kg of op een rol van max.1.50 breed naar Duitsland kost € 23,93 per verzending, dit omdat de Duitse vervoerder de prijs omhoog heeft gegooid.

Bij een bestelling van meer dan 75 euro zijn de verzendkosten voor onze rekening, alléén naar een adres in Nederland.

Als  het pakket aangeboden is bij PostNL ontvangt men een mail met track en trace gegevens, meestal gebeurd dit ‘s avonds.

Kijk ook altijd in de spam  of ongewenste mail map, als er geen bevestiging van ons of PostNL komt!

Heb je staaltjes besteld, dan worden deze als normaal pakket verzonden, we rekenen €3,00 verwerkingskosten. Maximaal  6 stalen kunnen besteld worden.

Wij vertrouwen op de informatie die aan ons wordt verstrekt.

Zorg dat het volledige adres en de e-mail klopt, indien niet goed vermeld, dan kan het zijn dat de zending naar ons terug wordt gestuurd. Bij verkeerde opgave loopt de verzending vertraging op! Wij zullen een vergoeding van de verzendkosten vragen en na ontvangst daarvan het pakket wederom naar de klant opsturen.

Indien een pakket retour komt door een fout in het adres, dan is er niet automatisch het recht om de bestelling te annuleren, een nieuwe verzending te ontvangen, of het pakket automatisch op een ander adres te kunnen laten komen, ten alle tijde blijft de klant verantwoordelijk voor het goed opgeven van adres en email.

Controleer dus goed  de bevestiging die toegestuurd wordt.

In onze winkelwagen omgeving kan men ook voor een ander afleveradres kiezen, uiteraard moet dit ook kloppen.

Harry’s online shop is niet verantwoordelijk voor onjuiste gegevens die aangeleverd worden door de klant.

Afhalen

Er bestaat ook een mogelijkheid om de bestelde spullen bij ons af te halen, volg daarbij de instructie om aan te vinken, indien men dit wenst. Het betalen gebeurd online, dit kan niet in de winkel. Wij sturen mail zodra het pakket ingepakt is, en vermelden daarin wanneer het af te halen is. Zorg dus dat het mailadres klopt.

Het afhalen van de pakketten kan alleen bij onze winkel te Enschede. Wethouder Nijhuisstraat 17A 7545 NA Enschede.

Retourneren van producten

De klant heeft het recht de bestelling uiterlijk 14 dagen na ontvangst retour te doen, en dit zonder opgaaf van reden.

Dit is echter niet van toepassing op producten die op maat geknipt zijn, en de producten die eventueel gepersonaliseerd zijn voor de klant.

Afgeknipte stof kan dus niet geretourneerd worden, omdat deze door ons op maat worden gemaakt voor de klant.

Ook als men stoffen vindt afwijken van de op de pagina getoonde kleur, geeft dat geen recht op retourneren.

Elke mediadrager geeft een andere kleurweergave, mocht men zeker willen zijn van een bepaalde kleur, dan kan er een staal aangevraagd worden. Dit gaat via de knop “Staaltje stof aanvragen” op de startpagina. Wij kunnen helaas niet via de mail opgegeven stalen versturen, wij hopen op begrip daarvoor.

Ondanks de uiterste zorg om goede foto’s bij elk product te zetten, kan het dus voorkomen dat de kleur van de stof hierdoor afwijkt van de werkelijkheid.

Mochten er onverhoopt fouten in de stof zitten, dan zal er altijd naar een goede oplossing gezocht worden. Mochten er klachten zijn over wat wij geleverd hebben, neem dan altijd eerst via mail of telefoon contact met ons op.

Mocht men gebruik willen maken van het retour recht, dan dient de klant het contact formulier in te vullen.

Nadat wij de klacht of retour aanvraag hebben ontvangen zullen wij het verschuldigde bedrag inclusief verzendkosten terugstorten op de betreffende rekening van de klant, mits het product in ongeschonden staat en in de oorspronkelijke verpakking terug gestuurd wordt, dit dient binnen 14 dagen na melden van de klacht  of retour te gebeuren.

Wij vragen om eerst de retour bij Harry’s online shop te melden. Het retour zenden komt wel voor rekening van de klant, je kunt de klacht of retour aanvraag indienen via het onderstaande formulier. Zet duidelijk je naam en email adres op het formulier.

    Wat wil je retourneren?

    Reden van retour:

    Gewenste afhandeling:

    Voeg hieronder eventueel bewijsmateriaal toe voor de beoordeling:

    Offerte