Verzenden en retourneren

Verzending van pakketten

 

De bestelde pakketten  verzenden wij op Maandag, Woensdag en Vrijdag.  Het pakket zal dan 1-4 werkdagen later dan deze bewuste dagen bij jullie in huis zijn

Wij verzenden via PostNL en zijn dus wel aangewezen op de snelheid van verwerken bij hun.

De verzendkosten zijn standaard € 6,45 voor een pakket tot 23 kilo binnen Nederland.

Een brievenbuspakketje is € 4,95 en een pakket tot 30 kilo of op rol is € 9,95.

De verzendkosten zijn standaard € 10,95 voor een pakket tot 23 kilo binnen Duitsland en Belgïe. En een pakket tot 30 kilo of op rol is € 13,95.

Als  het pakket aangeboden is bij PostNL  ontvangt men een mail met track en trace gegevens, meestal gebeurd dit ‘s avonds.

Kijk ook altijd in de spam  of ongewenste mail map, als er geen bevestiging van ons of PostNL komt!

Heb je staaltjes besteld, dan worden deze per brievenpost verzonden, er kunnen maximaal 5 stalen besteld worden,

hiervan ontvang je geen track en trace mail, maar wel een verzendbevestiging.

Wij vertrouwen op de informatie die aan ons wordt verstrekt.

Zorg dat het volledige adres en de e-mail klopt, klopt deze niet, dan kan het zijn dat de zending naar ons terug wordt gestuurd.

Indien een pakket retour komt door een fout in het adres, dan is er niet automatisch het recht om de bestelling te annuleren, een nieuwe verzending te ontvangen,

of het pakket automatisch op een ander adres te kunnen laten komen, ten alle tijde blijft de klant verantwoordelijk voor het goed opgeven van adres en email.

Controleer dus goed  de bevestiging die toegestuurd wordt.

In onze winkelwagen omgeving kan men ook voor een ander afleveradres kiezen, uiteraard moet dit ook kloppen.

Harry’s online shop is niet verantwoordelijk voor onjuiste gegevens die aangeleverd worden door de klant

 

Afhalen

Er bestaat ook een mogelijkheid om de bestelde spullen bij ons af te halen,

volg daarbij de instructie om aan te vinken, indien men dit wenst.

Het betalen gebeurd online, dit kan niet in de winkel.

Het afhalen van de pakketten kan alleen bij onze winkel te Enschede.

Wethouder Nijhuisstraat  17A

7545 NA Enschede

 

 

 

 

Retourneren van producten

De klant heeft het recht de bestelling uiterlijk 14 dagen na ontvangst retour te doen, en dit zonder opgaaf van reden.

Dit is echter niet van toepassing op  producten die op maat geknipt zijn, en de producten

die eventueel gepersonaliseerd zijn voor de klant.

Afgeknipte stof kan dus niet geretourneerd worden, omdat deze door ons op maat worden gemaakt voor de klant.

Ook als men stoffen vindt afwijken van de op de pagina getoonde kleur, geeft dat geen recht op retourneren.

Elke mediadrager geeft een andere kleurweergave, mocht men zeker willen zijn van een bepaalde kleur, dan kan er een staal

aangevraagd worden.

Ondanks de uiterste zorg om goede foto’s bij elk product te zetten, kan het dus voorkomen dat de kleur van de stof

afwijkt van de werkelijkheid.

Mochten er onverhoopt fouten in de stof zitten, dan zal er altijd naar een goede oplossing gezocht worden.

 

Mocht men gebruik willen maken van het retour recht, dan dient de klant het contact formulier in te vullen.

Nadat wij de klacht of retour aanvraag hebben ontvangen zullen wij het verschuldigde bedrag inclusief verzendkosten terugstorten op de betreffende rekening van de klant,

mits het product in ongeschonden staat en in de oorspronkelijke verpakking terug gestuurd wordt, dit dient binnen 14 dagen na melden van de klacht  of retour te gebeuren.

Wij raden aan om eerst de retour bij Harry’s online shop te melden. Het retour zenden komt wel voor rekening van de klant, je kan de klacht indienen via het onderstaande formulier.

 

Wat wil je retourneren?

Reden van retour:


Gewenste afhandeling:


Voeg hieronder eventueel bewijsmateriaal toe voor de beoordeling: